Курси з розвитку професійних навичок
Вдосконалюватися - це запорука успішного викладача. Це важливо, оскільки світ літератури постійно змінюється, і нові тенденції, автори та підходи з'являються з часом. Поглиблене вивчення сучасної зарубіжної літератури дозволяє вчителям краще розуміти потреби та інтереси своїх учнів, створюючи стимулююче та актуальне навчальне середовище.
Участь у курсах для заступника директора дозволяє розширити розуміння професійних обов'язків та вмінь, необхідних для успішного керівництва. Заступники директора відіграють ключову роль у забезпеченні ефективного функціонування школи, координації діяльності персоналу та забезпеченні навчального процесу.
2022-2023
- «Сучасний вчитель НУШ» (методичний портал для вчителів «Світ філолога»)
- «Особливості альтернативного вивчення літератури у 6 класі НУШ» (методичний портал для вчителів «Світ філолога»)
- «Поєднання інноваційних та традиційних технологій на уроках літератури» (методичний портал для вчителів «Світ філолога»)
- «PowerPoint: сучасний та якісний інструмент учителя зарубіжної літератури. 6 клас НУШ» ( методичний портал для вчителів «Світ філолога»)
- «Роби щось, щоб бути щасливим! (А.Гавальда «35 кіло надії»).6 клас НУШ» (методичний портал для вчителів «Світ філолога»)
- «Медіазавдання як ефективна технологія формування ключових компетентностей. 6 клас НУШ» (методичний портал для вчителів «Світ філолога»)
- «Арт-терапія на уроках зарубіжної літератури в 6 класі НУШ» (методичний портал для вчителів «Світ філолога»)
- «Не здаватися у життєвих випробуваннях. Твори М.Енде, К.Гагерупа, К Нестлінгер. 6 класі НУШ» (методичний портал для вчителів «Світ філолога»)
- «Оцінювання в НУШ: навчання заради майбутнього» (методичний портал для вчителів «Світ філолога»)
- «Гнучкість як основна компетентність сучасного педагога для якісного освітнього результату» (методичний портал для вчителів «Світ філолога»)
- «Навчаймо з радістю! Формувальне оцінювання на уроках зарубіжної літератури» (методичний портал для вчителів «Світ філолога»)
ГО «Академія гармонізації особистості»
- «Нейромережі та штучний інтелект для суперпедагога» (ГО «Академія гармонізації особистості»)
- Курс-конструктор "Карусель вражень: як створити фантастичні уроки за законами вражень" (ГО «Академія гармонізації особистості»)
- «Хюге для вчителя: розвиток феліксологічної компетентності» (ГО «Академія гармонізації особистості»)
- «Майстерня педагогічного тексту» (ГО «Академія гармонізації особистості»)
- «Зимове село чудес: новорічні активності в онлайні для вчителів та учнів» (ГО «Академія гармонізації особистості»)
Тренінговий центр «СУТО ПРО»
«Сила Perspective Taking. Життєво необхідна соціальна навичка» (Тренінговий центр «СУТО ПРО»)
- «Реальне навчання» (ГО «Освіторія»)
- «НУШ: базова середня освіта» (ГО «Освіторія»)
The International Catholic Child Bureau and the Catholic University of the Sacred Heart of Milan attest that
«Silent Book as a Resilience Tool» (The International Catholic Child Bureau and the Catholic University of the Sacred Heart of Milan attest that)
Курси при МОІППО
- Пролонгований семінар «Підготовка вчителів ЗЗСО для реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» (мовно-літературна освітня галузь (зарубіжна література) 5-6 клас)
Участь у конференціях: виступ на обласному методичному активі «Планувальна діяльність учителя-філолога в НУШ (серпень 2022 р.) онлайн
Участь у Міжнародному проєкті від HP IDEA у складі команди від ліцею (проєкт іще триває, згодом буде сертифікат)
Участь у роботі творчої групи вчителів-філологів на базі МОІППО під керівництвом Шуляра В.І.: розробка моделей компетентнісно-діяльнісного літературного заняття для НУШ (зарубіжна література).